Regulamin Programu Lojalnościowego
-
1. Postanowienia ogólne
- 1.1. Niniejszy regulamin określa zasady uczestnictwa w Programie Lojalnościowym w sklepie internetowym www.chron.pl, zwanym dalej "Programem".
- 1.2. Organizatorem Programu jest firma MBS Systems Sp. z o.o., zwana dalej "Organizatorem", posiadająca siedzibę w Elblągu i zarejestrowana zgodnie z polskim prawem.
- 1.3. Program Lojalnościowy zostaje wprowadzony na czas nieokreślony.
-
2. Uczestnictwo w Programie
- 2.1. Uczestnikami Programu są wszystkie osoby zarejestrowane w serwisie www.chron.pl zgodnie z warunkami określonymi na stronie internetowej Organizatora.
- 2.2. W Programie biorą udział konta prywatne oraz konta firmowe.
-
3. Zasady naliczania punktów
- 3.1. Punkty są przyznawane Uczestnikowi Programu na podstawie wartości zamówienia w polskich złotych (PLN). Każde wydane 100 złotych przekłada się na 1 punkt.
- 3.2. Przelicznik punktów na wartość kodu rabatowego wynosi 1 punkt = 1 PLN.
- 3.3. Punkty nie są naliczane w przypadku zamówienia produktów będących w promocji lub na wyprzedaży.
- 3.4. Punkty nie są naliczane w przypadku zamówień realizowanych z systemu kosztorysowego oraz zestawów wykreowanych poprzez konfigurator.
- 3.5. Punkty nie są naliczane od kosztu przesyłki zamówienia.
- 3.6. Punkty zostaną przyznane automatycznie w momencie, gdy zamówienie jest wysłane i opłacone.
- 3.7. W przypadku płatności za pomocą kredytu kupieckiego, punkty lojalnościowe zostaną przyznane wyłącznie, jeśli zamówienie zostanie w pełni opłacone w terminie (w zależności od danego kredytu klienta) 7, 14, 21 lub 30 dni.
- 3.8. Po opłaceniu zamówienia przez Uczestnika Programu i wysłaniu towaru przez Organizatora, punkty zostaną automatycznie naliczone w chwili, gdy status zamówienia ulegnie zmianie.
- 3.9. W razie konieczności zmiany kwoty zamówienia z wykorzystanym rabatem z punktów lojalnościowych, zastrzegamy sobie prawo do anulowania tego rabatu i zwrócenia punktów na konto klienta. Punkty te będą dostępne do wykorzystania w przyszłych zamówieniach.
- 3.10. Klient może sprawdzić w każdej chwili historię zdobytych punktów w Panelu klienta.
-
4. Generowanie i wykorzystywanie kodu rabatowego
- 4.1. Uczestnik Programu może wygenerować kod rabatowy za pomocą dostępnej funkcji w panelu użytkownika na stronie internetowej sklepu.
- 4.2. Kod rabatowy może być użyty po przejściu do Koszyka, wprowadzając go w odpowiednim polu i potwierdzeniu przyciskiem „Wykorzystaj”.
- 4.3. Wygenerowany kod rabatowy jest ważny miesiąc od daty wygenerowania. Kodu rabatowego nie można zwrócić.
- 4.4. Wartość kodu rabatowego nie może przekroczyć całkowitej wartości zamówienia.
-
5. Zamówienia zrealizowane, opłacone zwroty oraz korekty do zamówień z przyznanymi punktami lojalnościowymi
- 5.1. W przypadku zrealizowanych i opłaconych zwrotów, a także wystawiania korekt do zamówień, w których już przyznano punkty lojalnościowe, system automatycznie naliczy korektę punktów lojalnościowych.
- 5.2. W sytuacjach, gdy wystąpią korekty, saldo punktów lojalnościowych klienta może zostać ujemne. W takich wyjątkowych przypadkach, klient może kontynuować korzystanie z programu lojalnościowego, ale będzie zobowiązany do zrównania salda poprzez kolejne zakupy.
- 5.3. Organizator zastrzega sobie prawo do monitorowania i dostosowywania salda punktów lojalnościowych klientów w przypadku zwróconych zamówień lub wystawionych korekt, aby utrzymać uczciwość programu lojalnościowego.
-
6. Zamówienia z wykorzystaniem Punktów Lojalnościowych
- 6.1. W przypadku zamówień, w których klient wykorzystuje punkty lojalnościowe, przyznawane są punkty jedynie za kwotę rzeczywistą opłaconą przez klienta, po odjęciu wartości wykorzystanych punktów.
Na przykład, jeśli klient złoży zamówienie o wartości 1000 PLN, zdecyduje się wykorzystać 150 PLN z posiadanych punktów, a resztę, czyli 850 PLN, opłaci normalnie, punkty lojalnościowe zostaną przyznane jedynie za kwotę 850 PLN.
W opisanym scenariuszu, klient otrzyma punkty, jakby opłacił 850 PLN z własnych środków. W przykładowym przeliczniku, jeśli 1 PLN odpowiada 1 punktowi, klient otrzymałby 8 punktów za tę transakcję.
- 6.1. W przypadku zamówień, w których klient wykorzystuje punkty lojalnościowe, przyznawane są punkty jedynie za kwotę rzeczywistą opłaconą przez klienta, po odjęciu wartości wykorzystanych punktów.