Porównaj (0)

Regulamin Programu Lojalnościowego

  1. 1. Postanowienia ogólne

    1. 1.1. Niniejszy regulamin określa zasady uczestnictwa w Programie Lojalnościowym w sklepie internetowym www.chron.pl, zwanym dalej "Programem".
    2. 1.2. Organizatorem Programu jest firma MBS Systems Sp. z o.o., zwana dalej "Organizatorem", posiadająca siedzibę w Elblągu i zarejestrowana zgodnie z polskim prawem.
    3. 1.3. Program Lojalnościowy zostaje wprowadzony na czas nieokreślony.
  2.  2. Uczestnictwo w Programie

    1. 2.1. Uczestnikami Programu są wszystkie osoby zarejestrowane w serwisie www.chron.pl zgodnie z warunkami określonymi na stronie internetowej Organizatora.
    2. 2.2. W Programie biorą udział konta prywatne oraz konta firmowe.
  3.  3. Zasady naliczania punktów

    1. 3.1. Punkty są przyznawane Uczestnikowi Programu na podstawie wartości zamówienia w polskich złotych (PLN). Każde wydane 100 złotych przekłada się na 1 punkt.
    2. 3.2. Przelicznik punktów na wartość kodu rabatowego wynosi 1 punkt = 1 PLN.
    3. 3.3. Punkty nie są naliczane w przypadku zamówienia produktów będących w promocji lub na wyprzedaży.
    4. 3.4. Punkty nie są naliczane w przypadku zamówień realizowanych z systemu kosztorysowego oraz zestawów wykreowanych poprzez konfigurator.
    5. 3.5. Punkty nie są naliczane od kosztu przesyłki zamówienia.
    6. 3.6. Punkty zostaną przyznane automatycznie w momencie, gdy zamówienie jest wysłane i opłacone.
    7. 3.7. W przypadku płatności za pomocą kredytu kupieckiego, punkty lojalnościowe zostaną przyznane wyłącznie, jeśli zamówienie zostanie w pełni opłacone w terminie (w zależności od danego kredytu klienta) 7, 14, 21 lub 30 dni.
    8. 3.8. Po opłaceniu zamówienia przez Uczestnika Programu i wysłaniu towaru przez Organizatora, punkty zostaną automatycznie naliczone w chwili, gdy status zamówienia ulegnie zmianie.
    9. 3.9. W razie konieczności zmiany kwoty zamówienia z wykorzystanym rabatem z punktów lojalnościowych, zastrzegamy sobie prawo do anulowania tego rabatu i zwrócenia punktów na konto klienta. Punkty te będą dostępne do wykorzystania w przyszłych zamówieniach.
    10. 3.10. Klient może sprawdzić w każdej chwili historię zdobytych punktów w Panelu klienta.
  4. 4. Generowanie i wykorzystywanie kodu rabatowego

    1. 4.1. Uczestnik Programu może wygenerować kod rabatowy za pomocą dostępnej funkcji w panelu użytkownika na stronie internetowej sklepu.
    2. 4.2. Kod rabatowy może być użyty po przejściu do Koszyka, wprowadzając go w odpowiednim polu i potwierdzeniu przyciskiem „Wykorzystaj”.
    3. 4.3. Wygenerowany kod rabatowy jest ważny miesiąc od daty wygenerowania. Kodu rabatowego nie można zwrócić.
    4. 4.4. Wartość kodu rabatowego nie może przekroczyć całkowitej wartości zamówienia.
  5. 5. Zamówienia zrealizowane, opłacone zwroty oraz korekty do zamówień z przyznanymi punktami lojalnościowymi

    1. 5.1. W przypadku zrealizowanych i opłaconych zwrotów, a także wystawiania korekt do zamówień, w których już przyznano punkty lojalnościowe, system automatycznie naliczy korektę punktów lojalnościowych.
    2. 5.2. W sytuacjach, gdy wystąpią korekty, saldo punktów lojalnościowych klienta może zostać ujemne. W takich wyjątkowych przypadkach, klient może kontynuować korzystanie z programu lojalnościowego, ale będzie zobowiązany do zrównania salda poprzez kolejne zakupy.
    3. 5.3. Organizator zastrzega sobie prawo do monitorowania i dostosowywania salda punktów lojalnościowych klientów w przypadku zwróconych zamówień lub wystawionych korekt, aby utrzymać uczciwość programu lojalnościowego.
  6. 6. Zamówienia z wykorzystaniem Punktów Lojalnościowych

    1. 6.1. W przypadku zamówień, w których klient wykorzystuje punkty lojalnościowe, przyznawane są punkty jedynie za kwotę rzeczywistą opłaconą przez klienta, po odjęciu wartości wykorzystanych punktów.
      Na przykład, jeśli klient złoży zamówienie o wartości 1000 PLN, zdecyduje się wykorzystać 150 PLN z posiadanych punktów, a resztę, czyli 850 PLN, opłaci normalnie, punkty lojalnościowe zostaną przyznane jedynie za kwotę 850 PLN.
      W opisanym scenariuszu, klient otrzyma punkty, jakby opłacił 850 PLN z własnych środków. W przykładowym przeliczniku, jeśli 1 PLN odpowiada 1 punktowi, klient otrzymałby 8 punktów za tę transakcję.

Wszelkie prawa zastrzeżone. Sklep i wykonanie MBS Systems 2025r.